11.11.25

Seguimos cos Recreos Científicos!

No recreo de onte, Xoel, Andrés e Kevin levaron a cabo dous experimentos: Electrólise da auga e Extracción do ADN dun plátano.


Bravo por eles!!
🔋🧬🍌🥼🧪👨‍🔬

 










Ningún comentario:

Publicar un comentario

Novidades na Biblioteca

⚠️📣 Pois estas son as últimas #novidades que adquiriu a biblioteca mediante o programa #PLAMBE2526 . Algúns destes exemplares veñen subst...