7.4.21

Novidades polo mes da poesía




MARZO, MES DA POESÍA
Presentamos as últimas novidades da Biblioteca




baluarte-elvira sastre-9788494237379






Baluarte, de Elvira Sastre, es un libro de poesía soñadora, ingenua y moderna que busca los límites de la realidad con una nueva mirada. Su segundo trabajo agrupado en un volumen es fresco y ágil. Una lectura reflexiva que es simple de interpretar y entender. En este texto, podrás encontrar un lenguaje directo que se ocupa de los asuntos que a menudo van del corazón a la cabeza y de la cabeza al corazón.






aplicación instantánea-carlos negro-9788491214137













 












Con Aplicación instantánea a poesía conecta de modo inmediato co sistema operativo das túas emocións. Se decides descargar este programa no teu menú de lecturas, terás acceso ilimitado ao universo afectivo de catro avatares que entran na vida co furor da irreverencia. De Carlos Negro. @aplicacion_instantanea







Velaquí este poemario de Alba Cid, unha poeta chamada a ocupar un lugar de seu na poesía galega próxima. Recoñecida dende moi nova en moitos certames poéticos, publica agora Atlas, un texto singular en que a palabra e a imaxe viaxan da man canda a ollada asombrada da poeta. Etimoloxías, historias naturais, prácticas culturais diversas…Os poemas e as fotografías fan calas nos cinco continentes e desprázanse adiante e atrás na historia á procura de...




ninguen morreu de ler poesia-9788491216421












Unha instantánea, a postal do país da poesía, unha guía de viaxes, un souvenir, un «estiven en Aldaolado e acordeime de ti». Para pegar na portado frigorífico ou tecerlle un tapete de fío e poñelo derriba da tele.
















Transmatria é un libro contundente, comprometido, con versos que agroman do corpo e da súa capacidade transformadora. Os seus poemas constrúen unha escrita a favor da dignidade, das identidades sexuais e de xénero, empregando unha lingua que quere renacer, renovarse e ser libre. Este libro de Daniel Asorey Vidal abre un espazo sen muros, pon en valor a sociedade desposuída e bate en nós a través dunha mensaxe íntegra, chea de rebeldía, insumisión, vitalidade e futuro.











la manera de recogerse el pelo-david gonzalez-9788492799138
David González ha reunido en La manera de recogerse el pelo. Generación Blogger a trece mujeres poetas con denominadores comunes. Son poetas al margen, casi todas. Duras. Guerreras. Alternativas. Sin pelos en la lengua. Poetas que escriben con el cuchillo entre los dientes y tienen los ovarios bien puestos. Poetas que no se someten a la dominación masculina que doblegó a muchas de sus abuelas. Chicas que difunden su obra en Internet, seleccionadas por su calidad. También por sus estilos, diferentes entre sí, pero siempre rompedores. Ellas forman la primera GENERACIÓN BLOGGER en la poesía española contemporánea, la primera generación de poetas que se ha incorporado o surgido del mundo digital y que está dando a conocer su obra escrita a través de este nuevo mundo, un mundo cada vez más real. Un mundo donde el post es el poema.





palabras para julia-jose agustin goytisolo-9788426402738



Palabras para Julia es uno de los mejores libros de José Agustín Goytisolo. El poema que da título a la presente recopilación es sin duda una de las piezas que más fortuna ha tenido entre el gran público, una de las señas de identidad del gran poeta, cuya obra, publicada íntegramente en Lumen, es una de las aportaciones más brillantes a la poesía de la segunda mitad del siglo XX.

"Es hermoso saber que estas palabras que han sido para mí han acabado siendo palabras para todos."











Sete anos despois da publicación de A cousa vermelha (Ed. Espiral Maior, 2004), poemario que daba conta dunha voz moi persoal e profunda, chega ás librerías Cráter (Ed. Toxosoutos, 2011), o novo libro de Olga Novo que afianza esa voz e desenvolve as liñas que perfilan a súa escritura.












 “Ante ciertos libros, uno se pregunta: ¿quién los leerá? Y ante ciertas personas uno se pregunta: ¿qué leerán? Y al fin, libros y personas se encuentran". 

André Gide




Ningún comentario:

Publicar un comentario

IV Certame 'Exeria'

IV CERTAME DE MICRORRELATO E FOTOGRAFÍA EXERIA Os Equipos de Dinamización da Lingua Galega do IES Cabo Ortegal, do IES Pedro Floriani (Redon...