CLUB DE LECTURA 2019-20
Esta semana arrincamos cos clubes de lectura deste curso 2019-2020,
- 1º ESO - Profesoras: Sara e Noelia. Empezaremos lendo Pippi Mediaslongas.
- 2º ESO - Profesora: Marián. Lerán relatos curtos propostos pola súa profesora e por outros docentes do centro.
- 3º e 4º ESO - Profesores: Diego e Ana.
- 1º BACH - Profesor: Diego. Comezarán lendo Penúltimas tendencias.
CLUB DE LECTURA 2017-18
8 alumnos de Lingua Castelá de 1º ESO, len contos, relatos e poesía de diferentes autores: Gloria Fuertes, Gianni Rodari ou Raúl Vacas
CLUB DE LECTURA Profesores 2016-2017
1- A primeira sesión: lectura: La tournée de Dios, de Jardiel Poncela
Profesor: Raquel Díaz -Física alumnos: 1º Bach (8 alumnos) libro: EL tío tungsteno, de Oliver Sacks, Anagrama
Profesor: Zeltia Rodríguez- Lingua Castelá alumnos: 1º ESO (9 alumnos) libro: Historias cortas (escollidas pola profe de diferentes autores)
HORA DE LER 2015-16
No IES Cabo Ortegal a Hora de ler está incluída nas actividades de
liña prioritaria da Biblioteca do centro e foron aprobadas por unanimidade
no claustro de xuño do 2015 e nas instrucións enviadas pola Consellería
en setembro para o curso 2015- 2016.
HORA
DE LER ten como obxectivo
fundamental facer visible as bibliotecas no espazo educativo e poñer en valor o
libro e fomentar a lectura entre @s alumn@s.
Este curso comezaremos en novembro,
xa que este ano non hai Club de lectura do alumnado. Imos seguir o sistema do
curso pasado: cada semana lerase as horas que correspondan segundo da
táboa que adxunto, é dicir, a semana do 3 ao 6 de novembro dedicase á
“Hora de ler” a primeira hora (ou media hora ou 15 minutos) de tódolos días
desa semana e así sucesivamente. A táboa pincharase no taboleiro de cada clase.
Así,
-Deberían participar todos os profesores do claustro.
- Os alumnos poden coller os libros na biblioteca. Hai tamén libros nas bibliotecas de aula, estes libros pódense mover ou incorporar outros novos dende a biblioteca.
- É sempre recomendable facer unha comprensión do texto lido para saber
se realmente o leron ou non, e, sobre todo, se o entenderon.
- OS TITORES DEBEN INFORMAR AOS RAPACES.
|
Hora de ler
MES
|
SEMANA
|
HORA
|
Novembro
|
3-6
|
1ª
|
Novembro
|
9-13
|
2ª
|
Novembro
|
16-20
|
3ª
|
Novembro
|
23-27
|
4ª
|
Novembro/Decembro
|
30-4
|
5ª
|
Decembro
|
7-11
|
6ª
|
Decembro
|
14-18
|
1ª
|
Xaneiro
|
11-15
|
2ª
|
Xaneiro
|
18-22
|
3ª
|
Xaneiro
|
25-29
|
4ª
|
Febreiro
|
1-5
|
5ª
|
Febreiro
|
15-19
|
6ª
|
Febreiro
|
22-26
|
1ª
|
Febreiro/Marzo
|
29-4
|
2ª
|
Marzo
|
7-11
|
3ª
|
Marzo
|
14-18
|
4ª
|
Marzo/Abril
|
29-1
|
5ª
|
Abril
|
4-8
|
6ª
|
Abril
|
11-15
|
1º
|
Abril
|
18-22
|
2º
|
Abril
|
25-29
|
3º
|
Maio
|
2-6
|
4º
|
Maio
|
9-13
|
5º
|
Maio
|
16-20
|
6º
|
Maio
|
23-27
|
1º
|
CLUB LECTURA 2014-15
O club de lectura dará comezo despois do Nadal e rematarán o 30 de maio.
A coordinadora do club de lectura é Paula Ballesteros.
Profesor: Raquel Díaz -física alumnos: 4º ESO (7 alumnos) libro: EL tío tungsteno, de Oliver Sacks, Anagrama
Profesor: Luz Sierra - ENDL alumnos: 4º ESO (10 alumnos) libro: Tes ata as dez, de Francisco Castro, Galaxia
Profesor: Manuel Romero - plástica alumnos: 4º ESO (10 alumnos) libro: Thoreau. La vida sublime, de Maximilien Le Roy, Impedimenta
Profesor: José Angel y Manuel Otero - matemáticas alumnos: 2º ESO (8 alumnos) libro: EL curioso incidente del perro a media noche, de Mark Haddon, Salamandra
Profesor: José Angel y Manuel Otero - matemáticas alumnos: 2º ESO (8 alumnos) libro: EL curioso incidente del perro a media noche, de Mark Haddon, Salamandra
Profesor: Paula Ballesteros - francés- alumnos: libro:
HORA DE LER 2014-15
No IES Cabo Ortegal, a "Hora de ler" está incluída nas actividades de liña
prioritaria da Biblioteca do centro e foron aprobadas por unanimidade no claustro
de xuño do 2014 e nas instrucións enviadas pola Consellería en setembro
para o curso 2014- 2015.
HORA
DE LER ten como obxectivo
fundamental facer visible as bibliotecas no espazo educativo e poñer en valor o
libro e a lectura entre alumnos.
Este curso comezaremos en
xaneiro e lerase cada semana as horas que correspondan segundo da táboa
que adxunto; é dicir a semana do 12 ao 16 de xaneiro dedicase á “Hora
de ler” a primeira hora (ou media hora ou 15 minutos) de tódolos días desa
semana e así sucesivamente. A táboa pincharase no taboleiro de cada clase.
Así,
-Deben
participar todos os profesores do claustro.
-Os alumnos poden coller os libros na biblioteca.
-Os alumnos poden coller os libros na biblioteca.
- É
sempre recomendable facer unha comprensión do texto lido para saber se
realmente o leron ou non, e sobre todo se o entenderon.
Hora de ler
MES
|
SEMANA
|
HORA
|
xaneiro
|
12-16
|
1ª
|
xaneiro
|
19-23
|
2ª
|
xaneiro
|
26-30
|
3ª
|
febreiro
|
2-6
|
4ª
|
febreiro
|
9-13
|
5ª
|
febreiro
|
23-27
|
6ª
|
marzo
|
2-6
|
1ª
|
marzo
|
9-13
|
2ª
|
marzo
|
16-20
|
3ª
|
marzo
|
23-27
|
4ª
|
abril
|
7-11
|
5ª
|
abril
|
13-17
|
6ª
|
abril
|
20-24
|
1ª
|
abril
|
27-1
|
2ª
|
maio
|
4-8
|
3ª
|
maio
|
11-15
|
4ª
|
maio
|
18-22
|
5ª
|
maio
|
25-29
|
6ª
|
*********************************
CLUB DE LECTURA ALUMNOS. 2013-14.
REMATAMOS O CLUB DESTE ANO CUNHA GRAN FESTA. Onte, 10 de xuño, os rapaces levaron un diploma por cada club no que participaron e tamén un pequeno agasallo (un marcapáxinas co seu nome).
Marcapáxinas personlizados |
Entrega diplomas |
Os rapaces que participaron no club |
CLUB DE LECTURA Profesores 2013-2014
1- A primeira sesión terá lugar na biblioteca do Instituto no 29 de xaneiro, coa lectura El Pozo del cielo de Cristina Cerezales Laforet.
http://www.planetadelibros.com/el-pozo-del-cielo-libro-114976.html |
2. Lectura para a segunda sesión lugar na biblioteca o 10 de marzo: La medición del mundo, de Daniel Kelhmann
http://www.bibliotecaspublicas.es/ribarrojac/seccont_116830.htm |
http://www.elplacerdelalectura.com/wp-content/uploads/2014/01/Captura-de-pantalla-2014-01-27-a-las-20.43.33.png |
4. Lectura para a cuarta sesión: cada un dos membros do club leerán o libro que queiran.
HORA DE LER 2013-14
HORA DE LER ten como obxectivo fundamental facer visible as
bibliotecas no espazo educativo e poñer en valor o libro e a lectura entre alumnos.
Consiste en dedicarlle uns 15 minutos mínimo á semana para ler un libro e os
profesores van rotando de tres en tres semanas.
IES
Cabo Ortegal, a Hora de ler está incluída
nas actividades de liña prioritaria da Biblioteca do centro e foron aprobadas
por unanimidade no claustro de xuño do 2013 e nas instrucións enviadas pola Consellería en setembro para o curso 2013-
2014.
Así,
-Deben participar todos os profesores do claustro.
- En canto os textos a ler pódese seguir diferentes camiños:
- En canto os textos a ler pódese seguir diferentes camiños:
- Ler unha escolma de textos
ou relatos breves relacionados coa materia para que lles dea tempo ler neses 15
minutos e deste xeito non teñen que lembrar o lido ata a próxima hora de ler,
dentro de unha semana ou 15 días.
- Pódese facer a lectura de
forma oral, deste xeito revisase a entoación e á fonética e ademais aprendese
tamén a escoitar.
- É sempre recomendable facer
unha comprensión do texto lido para saber se realmente o leron ou non, e sobre
todo se o entenderon.
COMENZO:
O clubs de lectura darán comezo o xoves 16 de xaneiro e rematarán o 30 de maio.
A coordinadora dos clubs de lectura é Paula Garrido.
A continuación, aparacen os horarios dos clubs e o número de alumnos implicados:
ALUMNOS IMPLICADOS :
Departamento | Profesor/a | Cursos e número de alumnos que participan |
Bioloxía | Paula Garrido Tojo | 1º ESO (15 + 12) |
Filosofía e Ética | Manuel García Vidal | 4º ESO (18) e 1º BAC (13) |
Inglés | Fernando García Casal | 4º ESO (13) |
Violeta Miraz Seco | 2º BAC (17) | |
María Teresa Vázquez Calvo | 2º ESO (16) | |
Latín | Camino Riegas González | 4º ESO (8) |
Lingua castelá | Carlos Fernández Uría | 1º (16) e 2º ESO (8) |
Laura López Fernández | 3º ESO (5) e 1º BAC (7) | |
Matemáticas | María José Barro Díaz | 3º ESO (5) |
Normalización Lingüística | Luz Sierra González | 3º ESO (10) |
Plástica | Manuel Romero Pérez | 4º ESO (10) |
Tecnoloxía (bilingüe) | Beatriz Otero Esteban | 3º (9) e 4º ESO (7) |
LECTURAS:
Normalización Lingüistica: Made in Galicia, de Sechu Sende
1º ESO (Lingua castelá): Los ladrones somos gente honrada, de
Enrique Jardiel Poncela
1º ESO (Bioloxía): El niño que vivía en las estrellas, de Jordi
Sierra
2º ESO (Lingua castelá): Campos de fresa, de Jordi i Sierra
2º ESO (Inglés): Alice´s Adventures in the Wonderland, de Lewis
Carroll.
3º ESO (lingua castelá): : Pomelo
y limón, de Begoña Oro
3º ESO (Matemáticas): El
diablo de los mundos, de Hans Magnus
|
3º ESO (
Tecnoloxía bilingües): The Yucky Duck Rescue: A mystery about Pollution,
The Missing Cuckoo Clock: A mystery about Gravity, The Nightime Cabin
Thief: A mystery about Light e In Search of the Fog Zombie: A mystery
about Matter, de Linda Beauregard.
4º ESO (
Filosofía e Ética): La familia de Pascual Duarte de C.J. Cela
4º ESO
(Tecnoloxía bilingüe): The Time Detectives: The witch of Nightmare Avenue,
de Terry Deary.
4º ESO (Plástica): La propiedad, de Rutu Modau
4º ESO (Plástica): La propiedad, de Rutu Modau
4º ESO (Inglés): White
Death de Tim
Vicary.
4º ESO (Latín): Tres manos en la fuente, de Lindsey Davis
1º Bach (Lingua castelá): Una luz en la marisma, de Javier Alfaya
1º Bach (Filosofía e Ética): A sangre fría de
T. Capote.
2º Bach (Inglés): Historias cortas de diversos autores: Roahl Dahl, García
Márquez, Kate Chopin